marți, 18 august 2026

O GEOMETRIE A TANDREȚEI de Liviu ORNEA....cu gândul la A L I N A

  Cine caută în limba română cuvântul  "ogeometrie"  este condus și la următorul rezultat :

<<Cartea lui Liviu ORNEA,  "O geometrie a tandreței>>

Anyone who searches for the word "geometry" in Romanian is also led to the following result:

<<Liviu ORNEA's book, "A geometry of tenderness>>

Am denumit acest blog  OGEOMETRIE  de la numele saitului  gogeometry.com  pe care l-am descoperit prin 2012. Cu o problemă de acolo am și făcut postarea aceasta 10 august 2012.

Speram ca, prin asemănarea de nume să îi crească și vizibilitatea blogului meu.

Am contribuit și eu la acest site prin Problema 963.

I-am mai trimis nu demult lui A Gutierrez un mail cu o problemă, dar nu mi-a mai răspuns. Probabil saitul este suspendat.


<  I named this blog OGEOMETRIE after the name of the site gogeometry.com that I discovered in 2012. With a problem there, I made this post on August 10, 2012.

I was hoping that, through the similarity of the names, the visibility of my blog would also increase.

I also contributed to this site through Problem 963.

I recently sent A Gutierrez an email with a problem, but he never replied. The site is probably suspended.
>


<<  Llamé a este blog OGEOMETRIE, en honor al sitio web gogeometry.com que descubrí en 2012. Debido a un problema con ese sitio, publiqué esta entrada el 10 de agosto de 2012.

Esperaba que, gracias a la similitud de los nombres, la visibilidad de mi blog también aumentara.

También contribuí a este sitio a través del Problema 963.

Recientemente le envié un correo electrónico a A. Gutiérrez con un problema, pero no me respondió. Probablemente el sitio esté suspendido.
>>


2 comentarii: